منتديات تحفة المشتاق ونزهة العشاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارق ماسميعة اذنى وقراء قلبى

كاتب الموضوعرسالة
Mohaned Abu Ajameih
المدير العام
المدير العام
Mohaned Abu Ajameih

ارق ماسميعة اذنى وقراء قلبى  Empty
مُساهمةموضوع: ارق ماسميعة اذنى وقراء قلبى    ارق ماسميعة اذنى وقراء قلبى  Icon_minitimeالإثنين يوليو 19, 2010 4:58 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

( انى والانس والجن فى نبأ عظيم اخلق ويعبد غيرى ارزق ويشكر سواى خيرى الى العيباد نازل وشرهم الي صاعد أتودد إليهم برحمتى وانا الغني عنهم ويتبغضون الي بلمعاصى وهم افقر ما يكون الي أهل ذكرى أهل مجالستى من أراد ان يجالسنى فليذكرنى أهل طاعتى أهل محبتى أهل معصيتى لا اُ قنطهم من رحمتى إن تابو الي فأنا حبيبهم وان أبو فأنا طبيبهم أبتليهم بلمصائب لأطهرهم من المعائب من أتانى منهم تائبا تلقيتةمن بعيد ومن اعرض عنى ناديتة من قريب أقول لة أين تذهب ألك ربُ سواى الحسنة عندى بعشر أمثاليها وأزيد والسيئة عند بمثليها واعفو وعزتى وجلالى لو استغفرونى منها لغفرتها لهم) اللة اكبر اللة اكبر اللة اكبر
لا يمكن يكون فى اجمل من كدة ربنا ارحم علينا من ام على رضيعها ربنا بيحبنا مش عاوز ابدا يعذبنا بلة عليكم حد ممكن يسمع الكلام دة ويصرعلى معصية ربنا بيقول أهل زكرى اهل مجالستى يعنى الي يذكر ربنا كئنة جالس مع ربنا والى يطيع ربنا يبقى بيحب ربنا الطاعة دليل المحبةلايجوز أنى أقول بحب ربنا وانا بعصية لازم الطاعة اهل المعصية كمان ربنا وضعهم تحت رحمتة الواسعة مش غضب عليهم بسى مش حبايب ربنا لكن لو تابة وان تابو الي فأنا حبيبهم كيف نتوب ويكون ربنا حببنا على فكرة بعد كل الرحمة الى ربنا قالها لوحدمات منا على معصية مصيرة جهنم يلة كلانا نتووب لربنا دلوقتى يلة نشوف كيف التوبةالنصوحة الي بعدها كل سيئاتى تتحول حسنات ولو متنا نتقابل فى الجنة تابعونى فى موضوع التوبةولكم الاجر

https://ajameih.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1